Gdy przychodzą czerwcowe, gorące dni, bardzo trudno jest skupić się na pracy. Doskonałą alternatywą jest lekcja matematyki w terenie! Uczniowie klasy czwartej chwycili za miarki, centymetry krawieckie oraz kółko pomiarowe i ruszyli na szkolne podwórko. Ileż tam obiektów do mierzenia! Brama, płot, huśtawki, tuje, a nawet szkolny Orlik. Czwartoklasiści zostali podzieleni na grupy. Wśród nich były osoby odpowiedzialne za dokonywanie pomiarów oraz zapisywanie i przeliczanie ich wyników na różne jednostki metryczne.

Natomiast szóstoklasiści uwalniali swoją twórczą wyobraźnię z kreatywnym długopisem 3D. Takie długopisy i wiele innych akcesoriów szkoła pozyskała przystępując do ministerialnego projektu „Laboratoria przyszłości”. Chłopcy drukowali poszczególne elementy danego modelu w formie 2D, a potem łączyli je, by stworzyć trójwymiarowy model. Metoda jest bezpieczna dla dzieci, rozwija ich horyzonty i pozwala na zapoznanie się z nową super technologią. #LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPrzyszlosci

Wszyscy bardzo zaangażowali się w zadania! Zajęcia bardzo się wszystkim podobały.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *